Kord Lagu Khai Bahar

Dm Am namun tak ku sangka. Dm Bm E terhanyut di buai fantasi.


Bayang Khai Bahar Lirik Chord For Android Apk Download

Fm Sukarnya Am untuk ku menduga D Apakah G erti air mata C Jiwa makin lelah A Dilanda gelora yang C membela.

. Khai Bahar Lia Aziz - Kaulah Syurga OST 7 Hari Mencintaiku 3 Khai Bahar - Hilang Gelita OST. Am Dm sudah puas aku menangis lagi. AUTO SCROLL A.

Ku kan tetap bisa bertahan Am Dm secebis kasih yang telah kau beri G C kan ku simpan dalam memori indah F Dm E tapi. Semuanya telah berakhir Chorus Am D Aku tersungkur menunduk meraung G C Dan. Intro D A Bm F Verse 1 D A Sumpah aku cinta kamu Bm G Sampai mati sayang kamu Gm D Sungguh aku rindu A Kepadamu saja D A Apakah kau juga sama Bm G Seperti yang aku rasa Gm D Aku mohon sangat A Kamu cinta juga Chorus D Seandainya A F Bm Kau tahu rasa cinta ini Am D G D Walau tak terbalaskan Em A Aku cinta D Haruskah.

Tajul - Ku Sayang Kau Rindu. Kord gitar dan lirik lagu. G C kau hadirkan mendung awan yang kelam F Dm E namun.

ChordLaguID - Situs yang berisi tentang kumpulan chord mudah kunci gitar dasar dan lirik lagu indonesia maupun mancanegara lengkap. Request Chord Services Organizes Chords Collection. Am Dm secebis kasih yang telah kau beri.

Am Dm G C F Dm E7 Am Dm Sudah puas aku menangis lagi. Am Dm F E Am Dm langit nan cerah. Am Dm sudah puas aku menangis lagi G C kau hadirkan mendung awan yang kelam F Dm E namun.

Dm G setiap indah cinta C F pasti ada peritnya Bb E di akhirnya sempurna. Kunci Gitar Khai Bahar - Luluh Chord. Lirik Lagu Durja Khai Bahar.

Am G tidak terlafaz di bibir F C kasih sayangku. Fm DG Am C C. Kisah Cinta Rumi Khai Bahar - Bangkit Semula.

Khai Bahar - LULUH Chord Gitar dan Lirik Lagu. Khai Bahar Aina Abdul - Nafas Cinta. Yuk Mainkan gitarmu dan Selamat bernyanyi.

Kord Lagu Ratuku Khai Bahar. Chord dasar Khai Bahar - Dari Jauh Saja Intro C Cmaj7 C7 C C C C Cmaj7 Sumpah aku cinta kamu C7 F Sampai mati sayang kamu Fm C Sungguh aku rindu G Gsus4 G Kepadamu saja C Cmaj7 Apa Kunci Gitar Khai Bahar - Dari Jauh Saja Chord Dasar dan Lirik Lagu ChordTelaNet. G C sejuk terasa.

Kunci Gitar Khai Bahar - Durja Chord Dasar. Chord Khai Bahar - Hati Nyawa. Kunci Gitar Khai Bahar - Bangkit Semula Chord Dasar.

Am Em F kalau takdir bicara. F Dm sinar mentari. Em C D EEm C D E.

Anda juga boleh membuat carian ataupun pembelian di media streaming online seperti Google Play Music Apple Music dan iTunes Amazon Qobuz Joox Langit Musik Spotify Deezer KKBOX Youtube dan lainnya. Ku kan tetap bisa bertahan Am Dm secebis kasih yang telah kau beri G C kan ku simpan dalam memori indah F Dm E tapi. Kunci Gitar Khai Bahar - LULUH Chord Dasar.

Am B Dm E Am B Dm E. Kord gitar dan lirik lagu. Khai Bahar - Malay Gitar Kord Tab Chords Easy Chord Lyrics.

Khai Bahar - Durja. Am G tidak terlafaz di bibir F C kasih sayangku. Khai Bahar - Malay Gitar Kord Tab Chords Easy Chord Lyrics.

Kunci Gitar Khai Bahar - Hilang Gelita Chord. Dm Bm mengisi seluruh E ruang hatiku. Neeta - Ruang Mimpi.

Dm Bm mengisi seluruh E ruang hatiku. Fm Semalam Am kau tawa bersama D Senyummu G manis mempersona C Wajahmu A sesuci nirmala G Tak ternoda dengan kata C nista. Create and get 5 IQ.

Khai Bahar - Hati Nyawa Chord Am Adakah ini caranya C kau memperlakukan C Setelah aku beri pada mu Fm Hati dan juga. Request Chord Services Organizes Chords Collection. Fitri Rosland - Sejak.

Create and get 5 IQ. Achey. G C kan ku simpan dalam memori indah F Dm E tapi.

Khai Bahar Hasbi Rabbi. Kumpulan Chord Gitar Khai BaharMudah dan Original. Eric Abdullah Ayati Tasrip -.

Khai Bahar - Bayang Chord - Malay Gitar Kord Tab Chords Easy Chord Lyrics. Khai Bahar - Durja. Chord Kunci Gitar Terkait.

March 16 2016 Luluh khai bahar. Am G terlakar awan di langit F C raut wajahmu. Am Dm sudah puas aku menangis lagi G C kau hadirkan mendung awan yang kelam F Dm E namun.

Capo di fret 2 Intro Am G F C Am Em F ku merisik sebenar cinta Am Em F ku lemah dengan ikrar. Intro Em Am D G C Am B7 Em Am Sudah puas aku menangis lagi D G Kau hadirkan mendung awan yang kelam C Am B7 Namun ku kan tetap bisa bertahan Em Am Secebis kasih yang telah kau beri D G Kan ku simpan dalam memori indah C Am B7 Tapi. Di blog ini kami hanya memaparkan lirik lagu.

Intro Am Dm G C F Dm E. Mlm ni Admin payung cover lukisan rindu by nirwana band Sesiapa yg nk admin up kan vdeo cover boleh pm yer. Am G terlakar awan di langit F C raut wajahmu.

Lirik lagu Negaraku kebangsaan Malaysia adalah seperti berikut. Khai Bahar - Durja Chord Gitar dan Lirik Lagu. Dm Bm E terhanyut di buai fantasi.

Request Chord Services Organizes Chords Collection. Am B Dm E Am B Dm E. Chord Khai Bahar - Bayang.

Am Em F ku temukan jalannya. Khai Bahar - Hati Nyawa.


Chord Kunci Gitar Dan Lirik Lagu Luluh Khai Bahar Aku Tersungkur Menunduk Meraung Tribunsolo Com


Chord Gitar Dan Lirik Lagu Luluh Aku Tersungkur Menunduk Meraung Dan Tiada Siapa Bisa Merasakan Khai Bahar Berita Majalengka


Khai Bahar Luluh Memes Jungkook Music

No comments for "Kord Lagu Khai Bahar"